Zestaw upominkowy z pamięcią USB 64GB Sydney, beżowy

109,90 PLN *cena netto
W magazynie
Tylko 992 pozostało
SKU - kod produktu
R17017.13
Ilość ≥ 1 ≥ 5 ≥ 10 ≥ 25 ≥ 50
Cena PLN
*ceny netto
109,90 106,60 103,31 100,01 82,43
Zestaw upominkowy z pamięcią USB 64GB Sydney, beżowy
Zestaw składający się z pamięci USB o pojemności 64GB, notesu A5 i długopisu. Całość pakowana w kraftowe pudełko. Notes w twardej oprawie, 80 kartek w kratkę (papier 70 g/m2). Długopis wyposażony w niebieski wkład. Wszystkie elementy w korkowym wykończeniu. Notes i długopis ozdobione są srebrnymi, chromowanymi elementami.

Wymiary produktu: 210.0x260.0x30.0 mm mm
Waga produktu: 0.55
Materiał: korek
Kolor: beżowy
Techniki znakowania: Tampodruk / Miejsce znakowania: Na pudełku (XL) / Wymiary znakowania: 188x233
DTF / Miejsce znakowania: Na pudełku / Wymiary znakowania: 188x233
Grawer / Miejsce znakowania: Na notesie - metalowa część / Wymiary znakowania: 20x57
UV / Miejsce znakowania: Na notesie / Wymiary znakowania: 101x58
Grawer / Miejsce znakowania: Na pendrive / Wymiary znakowania: 18x14
UV / Miejsce znakowania: Na pendrive / Wymiary znakowania: 18x14
UV / Miejsce znakowania: Na długopisie / Wymiary znakowania: 105x8
Grawer / Miejsce znakowania: Na długopisie / Wymiary znakowania: 105x8
Tampodruk / Miejsce znakowania: Na pudełku / Wymiary znakowania: 188x233
Pakowanie: waga brutto: 11.0 kg / Ilość sztuk w kartonie: 20 / Wymiary kartonu: 465.0x335.0x292.0 mm
Informacje dodatkowe: Towar po poznakowaniu nie jest pakowany w woreczek foliowy



Koszt przygotowania plików: w cenie zamówienia na podstawie dosłanych materiałów (preferowane krzywe wektorowe .cdr, .eps, .ai, .pdf lub dobrej jakości bitmapa np. jpg)
Więcej informacji
SKU - kod produktu R17017.13
Katalog RoyalDesign
Materiał korek
Nowość: Nie
W promocji: Nie
Kolor beżowy
Termin dostawy Termin dostawy:
Do góry
Oferujemy długopisy reklamowe z grawerem i nadrukiem - gadżety reklamowe - tabliczki znamionowe - etykiety z folii TESA - KALENDARZE KSIĄŻKOWE - DYPLOMY
Copyright © 1998-2023 KS Biuro Marketingowe Sławomir Kotowski